Doprava a platba
OSOBNÍ ODBĚR VE VÝDEJNÍM MÍSTĚ - ZDARMA
- svou objednávku si můžete osobně vyzvednout ve výdejním místě, a to v naší kamenné prodejně Zverimex Forpet
- po objednání zboží prosím vyčkejte na informaci o připravenosti objednávky k vyzvednutí
- objednané zboží je v prodejně rezervováno tři pracovní dny od zaslání informace o připravenosti zboží k vyzvednutí
- úhrada zboží v prodejně je možná v hotovosti nebo platební kartou
Výdejní místo: kamenná prodejna Zverimex Forpet, Hlavní třída 678, 708 00 Ostrava-Poruba
Otevírací doba: pondělí - pátek: 8.00 - 18.00, sobota: 8.00 - 12.00
ROZVOZ v OSTRAVĚ a okolí
- v Ostravě a okolí Vám objednávku mraženého masa doručíme naší vlastní dopravou
- objednávku je nutné uhradit předem převodem na náš účet, platba u řidiče není možná. Zboží doručujeme až po připsání platby na účet.
- pro konkrétní termín dodání zboží Vás budeme kontaktovat na Vámi uvedeném telefonním čísle
- ROZVOZY jsou realizovány v úterý a v pátek, většinou v čase mezi 16 - 19 hodinou
- o přesnějším čase předání zboží Vás bude informavat náš řidič v den doručení telefonicky nebo SMS zprávou
ROZVOZOVÉ TRASY a CENA ROZVOZU
nákup zboží nad 1500 Kč - do níže uvedených lokalit je doprava ZDARMA
nákup zboží do 1500 Kč - cena dopravy dle lokality
Trasa OSTRAVA I. - Poruba, Martinov, Svinov, Pustkovec, Třebovice, Plesná, Nová Ves, Krásné Pole - doprava 79 Kč
Trasa OSTRAVA II. - Zábřeh, Výškovice, Hrabůvka, Dubina, Bělský Les, Vítkovice, Mar. Hory, Moravská Ostrava, Přívoz, Muglinov, Hrušov - doprava 99 Kč
DORUČENÍ přepravní firmou PPL do domu
- nákup zboží do 1500 Kč, zásilka max hmotnost 30kg - cena dopravy 129 Kč
- nákup zboží nad 1500 Kč, zásilka max hmotnost 30kg - doprava ZDARMA
- dobírka - 59 Kč
Zboží zasíláme na Vámi určenou adresu domů či do zaměstnání. Zásilka je doručena obvykle do 48hod. od expedice v pracovní dny od 8 do 18 hodin. O expedici zásilky je zasíláno e-mailové info a na webových stránkách společnosti PPL můžete po zadání čísla zásilky zjistit, kde se momentálně Vaše zásilka nachází.
DORUČENÍ přepravní firmou do PPL Parcel Shopu
- nákup zboží do 1500 Kč, zásilka max hmotnost 20kg - cena dopravy 99 Kč
- nákup zboží nad 1500 Kč, zásilka max hmotnost 20kg - doprava ZDARMA
- dobírka - 59 Kč
Doručení do Vámi zvoleného odběrného místa, kde si zásilku vyzvednete podle svých možností. Maximální hmotnost jedné zásilky je 20 kg. Uložení zásilky v Parcel Shopu je 7 kalendářních dní.
ZPŮSOBY PLATBY ZBOŽÍ
- hotově: při převzetí zboží v prodejně nebo využijete-li dopravu Rozvoz po Ostravě
- platební kartou: při převzetí zboží v kamenné prodejně
- převodem: bankovním převodem na náš účet číslo 309592593/0300
- dobírkou: v hotovosti při převzetí zboží od dopravce
PODMÍNKY DOPRAVY
Změna přepravce
Prodávající si vyhrazuje právo ve výjimečných případech změnit přepravce včetně rozhodnutí využít k dopravě objednaného zboží vlastních prostředků. O této změně bude prodávající kupujícího vždy předem informovat.
Rozdělění zásilky
Prodávající si vyhrazuje právo rozdělit zásilku do více balíků, zejména v případech, kdy může jedna část objednávky ohrozit bezpečné přepravení části druhé nebo hmotnost jednoho balíku přesáhne maximální hmotnost pro přepravu, což je 30 kg pro jeden balík. V tomto případě bude cena za dopravu doúčtována dle rozdělení zásilky.
Změna ceny přepravy
V případě špatně zvolené ceny za dopravu, může prodávající učinit změnu bez předchozího upozornění zákazníka.
Poškození zásilky při přepravě
Naše firma ForPet expeduje zásilku dopravci vždy nepoškozenou a zabalenou dle norem a požadavků dopravce. Za dopravu zboží vždy odpovídá dopravce a to v plném rozsahu. Pokud zjistíte při předávání zásilky přepravcem její poškození, zásilku nepřebírejte a na tuto skutečnost ihned přepravce upozorněte, ten s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky.
Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali přepravce o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž reklamační protokol. Reklamační lhůta u obchodních balíků je 2 pracovní dny. Reklamujete-li poškození zásilky při přepravě je vždy nutné zachovat kompletní obal zásilky včetně výplní! V opačném případě nemusí být reklamace uznána!!
V případě poškození zásilky při přepravě je nutné kontaktovat také nás na e-mail: info@forpet.cz, abychom Vám mohli zaslat zboží nové jakmile nám přepravní společnost Vaše hlášení škody potvrdí. Za opětovné zaslaní nového zboží z důvodu poškození první zásilky již není cena za dopravu účtována.
Reklamační list ke stažení zde
Odstoupení od smlouvy ke stažení zde